24 Απρ 2018

Υφασμάτινα γράμματα για κοριτσάκια

Αγαπητοί μου αναγνώστες σας χαιρετώ!

Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης μου σήμερα ολοκληρώνω το αφιέρωμα μου στα υφασμάτινα γράμματα ως διακοσμητικό στοιχείο για παιδικό δωμάτιο, στολισμό βάπτισης ή παιδικό πάρτι και  όχι μόνο!



Πολύχρωμα υφάσματα συνθέτουν ονομαστικές γιρλάντες οριζόντια ή κάθετα για να διακοσμήσουν το χώρο. 









Εκτός από γιρλάντα κάθε γράμμα μπορεί να κρεμαστεί μεμονωμένο με κορδελίτσα.





Παράλληλα το όνομα σε συνδυασμό με διάφορα πάνινα θεματικά διακοσμητικά στοιχεία  ολοκληρώνει το στολισμό βάπτισης ή τη διακόσμηση παιδικού δωματίου.


Name banner & Bunting




Ένα εξαιρετικό διακοσμητικό για χαρούμενες περιστάσεις είναι ο συνδυασμός ονόματος με σημαιοστολισμό σε διάφορες παραλλαγές.




Στερεωμένα σε ξύλινο στικ τα μονογράμματα χρησιμοποιούνται ως δωράκι αλλά και ως centerpiece. 


Ακολουθούν κάποιες φωτογραφίες που παρουσιάζουν την ολοκληρωμένη τοποθέτηση ή στολισμό των ονομάτων.
Επιτρέψτε μου να ευχαριστήσω ξανά τους κατόχους των φωτογραφιών που μου τις έστειλαν για να ομορφύνουν και να εμπλουτίσουν την συλλογή μου! 💗










Τους χαιρετισμούς μου σε όλους σας και να έχετε μια όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!
Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σας στο σπιτάκι μου

:)


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου