22 Δεκ 2017

Χριστούγεννα-Πρωτούγεννα!

Καλησπέρα σας!


Λίγο πριν τα Χριστούγεννα και θα σας μεταφέρω λίγη γιορτινή ατμόσφαιρα από τη διακόσμηση που επικρατεί στο σπιτάκι μου :) Εκτός των άλλων ζωάκια των Χριστουγέννων ως διακοσμητικά αλλά και για τον στολισμό της φάτνης είναι οι πρωταγωνιστές.




Τα αγαπημένα προβατάκια και ταρανδάκια της Tilda's είναι τα κλασικά ζωάκια που κάθε χρόνο βρίσκουν μια ξεχωριστή θέση για να ομορφαίνουν και να πλαισιώνουν τον χώρο!  


 Το γαϊδουράκι και η καμήλα επίσης οι πρωταγωνιστές της φάτνης!


Τα ελαφάκια είναι ένα αναπόσπαστο στολίδι  για το Χριστουγεννιάτικο δέντρο μου αλλά και ως διακοσμητικό σε ένα χριστουγεννιάτικο πακέτο! Οι χιονονιφάδες στο ντεσέν του υφάσματος και το χρώμα της μέντας μεταφέρουν την αίσθηση πως σύντομα  το έλκηθρο του Άι Βασίλη θα προσγειωθεί!


Και όταν γίνει αυτό.. τιτιβίσματα χαράς, γιορτινές μελωδίες από τα ''Jingle birds''!


Στερεωμένα πάνω σε ένα κλωνάρι κανέλας τα γιορτινά πουλάκια είναι και αυτά μέρος του στολισμού και της παρέας ;)


Τέλος ολοκληρώνω την παρέα μου με συντροφιά τους χιονάνθρωπους που με την παρουσία τους ζεσταίνουν την ατμόσφαιρα ;)


Κλασικές φιγούρες Tilda's που εδώ και χρόνια ζεσταίνουν και ομορφαίνουν τον στολισμό μου!


Ένα θερμό χαιρετισμό από μένα και την παρέα μου, σας ευχόμαστε καλά Χριστούγεννα και σε όλο το κόσμο να έχει τις πιο ζεστές γιορτές..!

 🎄
O κλήρος για το τυχερό καραβάκι είναι το Νο2

Και ο παραλήπτης του είναι η Dinner!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους για την επίσκεψή σας στο σπιτάκι μου, εύχομαι υγεία και χαρά σε όλα τα σπιτάκια!



Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

8 σχόλια:

  1. Πωπω! Τί όμορφα στολίδια!
    Μου αρέσουν πολύ τα πάνινα παιχνίδια και φτιάχνω κι εγώ όσα περισσότερα μπορώ.
    Έγιναν υπέροχα Όλα, γεια στα χέρια σου.
    Καλές γιορτές και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλές γιορτές Ρένα μου!
    Καλή χρονιά με υγεία και δημιουργικότητα!

    Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα και Χρόνια Πολλά φίλη μου. Δεν έχω λόγια για το πόσο μου άρεσε το δενδράκι σου και τα όσα κάνεις.Να είσαι πάντα δημιουργική καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Γεωργία μου, σε ευχαριστώ πολύ!
      Πολλές πολλές ευχές για ένα ευτυχισμένο 2018 με υγεία και πολλές χαρές!

      Διαγραφή
  4. Χρονια πολλά και καλές γιορτές 🎄🎄🎄🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. απίθανα οπως παντα βεβαια!
    Χρόνια πολλά με Υγεία, Ευτυχία και πολλές δημιουργικές στιγμές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!
      Πολλές πολλές ευχές κι από μένα με υγεία και ευτυχία το νέο έτος!

      Διαγραφή