3 Σεπ 2017

Μια φορά και έναν καιρό.. ήταν η κοκκινοσκουφίτσα

Καλησπέρα σας,

Εύχομαι καλό μήνα σε όλους!

Σήμερα μετά από αρκετό καιρό αναμονής, η κοκκινοσκουφίτσα παρέα με τους φίλους της κάνει επίσημα την εμφάνισή της. Η έναρξη της σχολικής χρονιάς είναι η καταλληλότερη περίοδος, μιας και ξεκινούν  τα διαβάσματα και μαζί με αυτά και τα παραμυθάκια. :)


Η κοκκινοσκουφίτσα - ένα από τα αγαπημένα παραμύθια - είναι άλλη μια πάνινη κούκλα Cut & Sew από την Stacy Iset Hsu που έχει προστεθεί στην συλλογή μου  από πάνινα χειροποίητα κουκλάκια.


Το σετ της κοκκινοσκουφίτσας συμπεριλαμβάνει:

1. Mια κουκλίτσα: 31cm x 23cm
2. Mια κόκκινη κάπα
3. ;Eνα  υφασμάτινο ζωάκι λύκος: 10 x 6cm
4. Mίνι μαξιλαράκι « I ONLY HAVE EYES FOR Lil' Red» : 4 x 5 cm
5. Yφασμάτινο χειροποίητο σκιουράκι: 16 x 16 cm
6. Μαξιλαράκι διπλής όψης: 12 x 18 cm
7. Τετράγωνο παπλωματάκι διπλής όψης: 34 x 34cm



Μια κουκλίτσα που σίγουρα θα μαγέψει τις μικρές μας φίλες, θα είναι η συντροφιά τους στο παιχνίδι αλλά και στην διασκέδασή τους!


Έτσι παραμυθένια θα σας αποχαιρετίσω και θα σας ευχηθώ καλή σχολική χρονιά!
Σύντομα και πάλι μαζί με το επόμενο project «HOWDY» χειροποίητα πάνινα κουκλάκια..

Ως τότε να είστε όλοι καλά
:) 


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

1 σχόλιο:

  1. Πολύ όμορφη η κοκκινοσκουφίτσα και όλα τα υπόλοιπα στο σετ. Κάνεις πολύ προσεγμένη δουλειά και το διαπίστωσα στις όμορφες τουλίπες που μου έστειλες. Πέρασε από το blog μου https://stamonopatiatisfantasias.blogspot.gr/2017/09/blog-post.html να διαβάσεις ένα από τα παραμύθια μου και σε περιμένει μια έκπληξη.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή