8 Σεπ 2016

Χελώνα Patchwork

 Καλησπέρα σας,

Θα καλωσορίσω τον Σεπτέμβριο με ένα καινούργιο ζωάκι που ήρθε να προστεθεί στην συλλογή μου
και να υποδεχτεί το φθινόπωρο!

 Τυχερές χελωνίτσες!



Χελώνες patchwork με πολύχρωμα υφάσματα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως διακοσμητικό χώρου και κατά το Φενγκ Σούι είναι σύμβολο μακροζωίας, καλής υγείας και προστασίας!

Παράλληλα η χρήση της και ως pincushion για καρφίτσες :)


Η αφορμή όμως για να ολοκληρωθεί αυτό το project είναι η βάπτιση που ετοιμάζω με θέμα «ζωάκια του δάσους». Οι εν λόγω χελωνίτσες σχεδόν έτοιμες ως μπομπονιέρα βάπτισης θα συμμετάσχουν στην γιορτή παρέα με τα υπόλοιπα ζωάκια τα οποία θα σας παρουσιάσω σε επόμενη ανάρτησή μου. 


Η ευχαρίστηση μου ολοκληρώνοντάς τις πραγματικά ήταν μεγάλη, ανυπομονούσα να σας τις παρουσιάσω.. καθώς η κατασκευή τους απαιτεί υπομονή και χρόνο :)


Στολισμένες με τα κουφετάκια τους παίρνουν το δρόμο για να συναντηθούν με τα υπόλοιπα ζωάκια..!

..Ως την επόμενη συνάντηση μας σας εύχομαι υγεία και καλό φθινόπωρο!!
Τα χαιρετίσματα μου σε όλους σας
:)










Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

1 σχόλιο: