24 Σεπ 2016

Τα μικρά μου πόνυ

Σας χαιρετώ!

Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης, αυτήν την εβδομάδα ασχολήθηκα εντατικά για να ολοκληρωθεί η κατασκευή με θέμα «το μικρό μου πόνυ».

Μικρά υφασμάτινα πόνυ με διαφορετικά πολύχρωμα υφάσματα όπου τα έχω ταξινομήσει σε τρεις χρωματικές κατηγορίες και αποπνέουν ένα shabby chic αποτέλεσμα. Τα συγκεκριμένα πόνυ προορίζονται για μπομπονιέρα βάπτισης όπου και θα γίνει η πρώτη τους δημόσια εμφάνιση :) Παράλληλα θα σας παρουσιάσω κάποιες κατασκευές που τυγχάνει να συνδυάζονται και που έχω κάνει στο παρελθόν.

Pretty special


 Η πρώτη κατηγορία σε παλ αποχρώσεις ροζ και μούλτι


Υφασμάτινα γράμματα στο ίδιο ύφος που σε συνδιασμό με τα πόνυ δημιουργούν μια όμορφη διακόσμηση για παιδικό δωμάτιο. 




Bouquet Roses Peach





  Η δεύτερη κατηγορία με υφάσματα floral και λίγο Vintage ύφος σε αποχρώσεις σομόν, ροδακινί.


Εδώ σας προτείνω ένα σημαιοστολισμό - γιρλάντα μαζί με υφασμάτινα γράμματα επίσης για διακόσμηση ή στολισμό.


Bouquet Roses Aqua



Η τρίτη κατηγορία για τα μικρά πόνυ είναι floral σε αποχρώσεις άκουα και μέντα.


Τέλος, υφασμάτινα γράμματα όπου μπορούν να συνδυαστούν με τα παραπάνω.


Πραγματικά απόλαυσα την διαδικασία της κατασκευής τους και χαίρομαι που ολοκληρώθηκε αλλά και το μοιράζομαι μαζί σας! Τα έχω λατρέψει αυτά τα μικρά μου πόνυ :)

Σας εύχομαι καλό Σαββ/κο! Σύντομα και πάλι μαζί!
Ευχαριστώ πολύ πολύ για την επίσκεψή σας στο σπιτάκι μου
:)



Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

1 σχόλιο: