29 Αυγ 2016

Happy Sewing! Αύγουστος 2016

Σας χαιρετώ, καλή εβδομάδα σε όλους!

Με την σημερινή μου ανάρτηση θα αποχαιρετίσω τον Αύγουστο που ήταν γεμάτος από δημιουργίες και.. Happy Sewing! :) και πραγματικά ήταν ένας μήνας που δεν κατάλαβα πως πέρασε!

Το εργαστήριο μου πλημμύρισε από χρώματα και διάφορα projects, όπως μπομπονιέρες ή διακοσμητικά, από τα οποία κάποια είναι σε εξέλιξη για να υποδεχτούν το μήνα που μας έρχεται και κάποια έχουν φτάσει ήδη στο προορισμό τους.



Πολύχρωμα αλλά και καραμελένια αερόστατα ως μπομπονιέρα για την βάπτιση της μικρής Χριστίνας!


Ο φακός μου θα σας μεταφέρει την ατμόσφαιρα και μια μικρή άποψη του εργαστηρίου μου εν ώρα εργασίας.

 
Προσεχώς..!!

Ζωάκια του δάσους που θα υποδεχτούν το φθινόπωρο και είναι σε εξέλιξη ;)




Ένα ποντικάκι παραμονεύει με ένα βλέμμα όλο τσαχπινιά ;) 
Ετοιμάστηκε ως διακοσμητικό για λαμπάδα βάπτισης.

 
Ο αγαπημένος Dumbo το ελεφαντάκι δεν λείπει από την φωτογράφιση..


Για το καλωσόρισμα ενός νεογέννητου και..
«Πάντα ένας άγγελος θα είναι στο πλευρό του!»
 


Κουκουβάγιες σε φωλίτσα μπομπονιέρες που ετοιμάστηκαν και στολίστηκαν για να  πετάξουν σε καινούργιες γειτονιές! 




Θα σας αποχαιρετίσω με
Μια ωραία πεταλούδα και μια καρδούλα που σας σας στέλνουν την αγάπη μου!

Τους χαιρετισμούς μου σε όλους! 
Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη σας στο σπιτάκι μου
:)
 



Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

4 σχόλια: