9 Αυγ 2016

Σκέτη γλύκα!


Καλησπέρα σας!

Καινούργια εβδομάδα ξεκίνησε, εύχομαι να είστε όλοι καλά!
Σήμερα η ανάρτηση μου άκρως ζαχαρένια και καραμελένια. Στο παρελθόν είχα μια ανάλογη ανάρτηση οπότε αναβίωσε μια γλυκιά ανάμνηση μιας και τύχαινε να είμαι και νονά ;)



Οι σημερινές λιχουδιές είναι για την βάπτιση της Νεφέλης-Μαρίας.
Μπομπονιέρες καραμέλες με πολύχρωμα υφάσματα και λεπτομέρεια από δαντέλα.


Ένα βιβλίο ευχών επίσης διακοσμημένο με μίνι bonbons και μονόγραμμα.


Το 3 κεράκια διακοσμημένα με μίνι καραμελίτσες, όπως και το μπουκάλι για το λάδι, και για το σαπουνάκι μια καραμέλα.


Για την λαμπάδα ένα μεγάλο μαξιλάρι σε σχήμα καραμέλας.


Νομίζω πως είναι αρκετά όλα αυτά ώστε να σας αφήσω μια γλυκιά γεύση.. μέχρι την επόμενη συνάντηση μας!



Τους χαιρετισμούς μου σε όλους και σας ευχαριστώ πολύ για την στάση σας στο σπιτάκι μου!
Να έχετε μια γλυκιά εβδομάδα
:)







Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

6 σχόλια: