17 Μαΐ 2015

Η νικήτρια μανούλα!


Καλημέρα σας!

Σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλες για τα σχόλια και την συμμετοχή σας για την γιορτή της μανούλας!

Υπήρξαν 19 συμμετοχές/σχόλια στην ανάρτηση -Καλημέρα στις απανταχού μανούλες!- Και το τυχερό σχόλιο είναι:





Σύμφωνα με την σχετική αρίθμηση, νικήτρια είναι η  nikiad.blogspot.gr με το σχόλιο:

Χρόνια πολλά σ' όλες τις μητέρες !!!!!!!
Να είσαι καλά και να θυμάσαι πάντα με αγάπη τη μανούλα σου !!!!!

Σε ευχαριστώ πολύ Νίκη μου, μια καρδούλα σε περιμένει. Για να παραλάβεις το δωράκι σου επικοινώνησε μαζί μου στο mail: tyxero.koymbi@gmail.com

 Να έχετε μια όμορφη μέρα!
Σας ευχαριστώ όλους!
:)


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

4 σχόλια:

  1. Γεωργία μου , σ΄ευχαριστώ πολύ !!!!!
    Είμαι πολύ χαρούμενη !!!!! Είναι πρώτη φορά που κερδίζω σε giveaway και τις καρδούλες που έφτιαξες τις έχω ...ερωτευτεί !!!! Είναι πανέμορφες και τέλειες όπως όλες οι δημιουργίες σου !!!!!
    Είμαι σχεδόν σίγουρη ότι θα τις λατρέψει και η κόρη μου και θα μου τις ζητήσει - και σαν καλή μανούλα δεν θα μπορώ να πω όχι - θα της δώσω όμως μόνο τη μια !!!!!
    πολλά φιλιά στα όμορφα Χανιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νίκη μου,
      Σου εύχομαι πάντα να είσαι τυχερή!

      Στείλε μου τα στοιχεία αποστολής στο mail: tyxero.koymbi@gmail.com

      Πολλά πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Με γεια η όμορφη καρδούλα στην τυχερή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια στην νικήτρια
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή