13 Νοε 2012

Οι Ποντικο-Μικρούληδες


Οι ποντικο-μικρούληδες φόρεσαν τα γιορτινά τους και είναι έτοιμοι να τρυπώσουν σε καινούργια αρχοντικά!
Αυτά τα χειροποίητα διακοσμητικά ποντικάκια είναι φτιαγμένα από τσόχα και η επιλογή των υφασμάτων είναι από την καινούργια σειρά της Tilda



Είναι πολύ χαριτωμένα και αργότερα θα παίζουν κυνηγητό με τις γατούλες.. :-)


Δεν είναι και τόσο μικρούλια.., το ύψος τους είναι 16 cm και το πλάτος τους περίπου 10 cm.


Έχω μια αδυναμία στα ποντικάκια.. Ρίχνοντας μια ματιά στις Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες θα δείτε την Χριστουγεννιάτικη μπότα που έχω κεντήσει και που μέρος της φαίνεται στο banner στην κορυφή τις σελίδας.  Με λίγα λόγια με συνοδεύουν πάντα..!

Και κάτι σημαντικό,οι Γιορτές πλησιάζουν και θα ήθελα να σας πω να ρίξετε μια ματιά στα παζάρια που διοργανώνονται, ο καθένας με τον τρόπο του, αλλά και όλοι μαζί μπορούμε να βοηθήσουμε!

Πολλούς χαιρετισμούς και Καλή εβδομάδα σε όλους!


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

14 σχόλια:

  1. Kαλημέρα Γεωργίαααα !!!! Τα ποντικάκια σου είναι πανέμορφα !!!! Τα πιό όμορφα ποντικάκια που έχω δεί ποτέ !!!! Είσαι ταλεντάρα και όλες οι δημιουργίες σου με μαγέυουν !!!
    Να είσαι καλά γλυκειά μου φίλη !!! Φιλιά πολλά !!! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όποτε έρχομαι εδώ ανοίγει η καρδιά μου!Τι όμορφες δημιουργίες και τι υπέροχα υφάσματα πάντα! Χίλια μπράβο.Μου αρέσουν όλα όσα φτιάχνεις...Τα φιλιά μου στα Χανιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ωραιοι οι ποντικουληδες!!! καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα κορίτσια! Σας ευχαριστώ πολύ πολύ!
    Πολλά φιλιά ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ξέρεις ότι θαυμάζω τη δουλειά σου!!!Και αυτή τη φορά έκανες θαύματα!!!Τέλεια τα ποντικάκια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΥΦΑΣΜΑΤΑ ..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παρότι τα απεχθάνομαι ,αυτά είναι τόσο χαριτωμένα που θα τολμούσα και να τα χαϊδέψω!!!Μοναδικά !!!φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι τέλεια κ γλυκούτσικα που είναι!!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι υπέροχα, γλυκά μουτράκια. Τα υφάσματα εκπληκτικά. Πάρα πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αλλό να τα βλέπεις στον υπολογιστή και άλλο να τα πιάνεις στα χέρια σου και να τα βλέπεις από κοντά!!!!Είναι πραγματικά υπέροχα......δεν ξέρω τι να πω.....
    Μπράβο και πάλι μπράβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σας ευχαριστώ όλους!
    Να είστε καλά και πάντα χαρούμενοι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή