26 Νοε 2012

Υφασμάτινα Χριστουγεννιάτικα στολίδια
Μέρος 1ο: Αρκουδάκια & Gingerbread

Σαν ένα μικρό εργαστήρι του Άη Βασίλη νοιώθει κανείς αν αντικρίσει το εργαστήριο μου αυτή την περίοδο. Παντού στολίδια και γούρια έτοιμα να λάβουν τις θέσεις τους. Δεν ξέρετε πόσο λατρεύω αυτή τη διαδικασία.. με αποτέλεσμα ο χρόνος να κυλάει τόσο γρήγορα που πότε θα έρθουν τα Χριστούγεννα ούτε που θα το καταλάβω!

Η σημερινή μου ανάρτηση είναι αφιερωμένη στα υφασμάτινα στολίδια, για τη διακόσμηση του Χριστουγεννιάτικου δένδρου αλλά και εποχιακά δωράκια για τους μικρούς (και όχι μόνο) αγαπημένους μας.


Τα αγαπημένα αρκουδάκια έβαλαν τα γιορτινά τους!




Μαζί με τα καθιερωμένα μπισκοτάκια Gingerbread είναι έτοιμα! Όχι για φάγωμα.. αλλά να στολιστούν! :-)


Επί τη ευκαιρία να σας ενημερώσω ότι αυτή τη χρονιά δυστυχώς δε θα πραγματοποιηθεί το καθιερωμένο παζάρι που διοργανώνεται κάθε χρόνο από την Κρητική Διεθνή Κοινότητα και το Δήμο Χανίων, λόγω εργασιών στο κτήριο του Παλιού Τελωνείου. Εάν προκύψει κάτι άλλο στην πορεία θα σας ενημερώσω.

Να είστε όλοι καλά και πολλές ευχές για μια όμορφη εβδομάδα! :-)



Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

7 σχόλια:

  1. όταν θυμάμαι χαίρομαι θα μου πεις
    και όντως δε σερφάρω συχνά...
    χαίρομαι όμως αλήθεια καθε φορά που βλέπω
    οτί το πήγες ακόμα πιο μπροστά!

    υ.γ το υφασμα φοβερό ! τι υλικό είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Φόρα μου!
      Τα υφάσματα είναι βαμβακερά..
      Πολλά φιλιά!:-)

      Διαγραφή
  2. Τί όμορφα που είναι λατρεύω τα μαγουλάκια και τις μυτούλες τους!!! Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ γλυκούλικα τα υφασμάτινα αρκουδάκια Γεωργία μου!!!!Και του χρόνου καλή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα τι θαύματα έκανες πάλι?!! Μπράβο Georgia είσαι απίστευτη χρυσοχέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σιγά μην τα χαρίσω ! Για πάρτη μου τα θέλω όλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή